صدیف بیکزاده: رسانهها قلب تپنده اقتصاد نمایشگاهها هستند
12 آبان 1404
خبرنگار فیرنا
صدیف بیکزاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران، با بیان اینکه نمایشگاهها بخش مهمی از «اقتصاد توجه» به شمار میروند، گفت: رسانهها قلب تپنده این اقتصاد هستند و باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.
صدیف بیکزاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران، با اشاره به اهمیت نقش رسانهها در توسعه صنعت نمایشگاهی کشور، اظهار داشت: «نمایشگاه، اقتصاد توجه است و رسانهها قلب تپنده آن هستند. بدون حضور و تلاش رسانهها، نمایشگاهها نمیتوانند به هدف اصلی خود یعنی جلب توجه و ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان و مخاطبان دست یابند.»
وی افزود: «خبرگزاریها، رسانههای دیداری و پلتفرمهای اطلاعرسانی، مهمترین زیرساختهای هر نمایشگاه محسوب میشوند. این بخشها باید بهصورت جدی مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند در مسیر رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی نقشآفرینی مؤثری داشته باشند.»
بیکزاده تأکید کرد: «نمایشگاهها تنها محل عرضه محصولات نیستند، بلکه بستری برای گفتوگو، تعامل و همافزایی بین بخشهای مختلف اقتصادی، رسانهای و فرهنگی کشور هستند. هرچه رسانهها فعالتر و حرفهایتر عمل کنند، اثرگذاری نمایشگاهها در سطح ملی و بینالمللی افزایش مییابد.»