02177851437

ارتباط با روابط عمومی
خانه/وبلاگ/اخبار/اخبار نمایشگاه ها/رضایت شرکت‌های ایرانی از حضور در آنوگا ۲۰۲۵؛ پاویون ایران پررونق‌تر از همیشه
اخبار , اخبار نمایشگاه ها

ارزیابی مثبت از عملکرد پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی آلمان

رضایت شرکت‌های ایرانی از حضور در آنوگا ۲۰۲۵؛ پاویون ایران پررونق‌تر از همیشه

رضایت شرکت‌های ایرانی از حضور در آنوگا ۲۰۲۵؛ پاویون ایران پررونق‌تر از همیشه
23 مهر 1404
نویسنده فیرنا
پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی آنوگا ۲۰۲۵ با حضور ۱۲ شرکت فعال در حوزه‌های صنایع غذایی، خشکبار و فرآورده‌های کشاورزی، با استقبال گسترده بازدیدکنندگان و رضایت شرکت‌کنندگان ایرانی همراه شد.

به گزارش فیرنا، پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی آنوگا ۲۰۲۵ که از ۱۲ تا ۱۶ مهرماه در شهر کلن آلمان برگزار شد، روزهای پررونقی را پشت سر گذاشت. در این دوره، ۱۲ شرکت ایرانی در حوزه‌های صنایع غذایی، خشکبار و فرآورده‌های کشاورزی حضور یافتند و توانستند ضمن معرفی توانمندی‌های صادراتی خود، مذاکرات موثری با خریداران بین‌المللی انجام دهند.

به گفته‌ی مشارکت‌کنندگان، استقبال بازدیدکنندگان از پاویون ایران نسبت به دوره‌های گذشته چشمگیرتر بود و فضای کلی نمایشگاه نیز حرفه‌ای‌تر و هدفمندتر ارزیابی شد.

مدیرعامل شرکت مهدویه و شرکا با ابراز رضایت از حضور در این رویداد گفت:
«نمایشگاه امسال بسیار شلوغ و پررفت‌وآمد بود. توانستیم با مشتریان قدیمی دیدار کنیم و ارتباط‌های تازه‌ای نیز برای صادرات محصولات خود ایجاد نماییم.»

از سوی دیگر، رامزی از شرکت آستارونات نیز کیفیت خدمات پاویون ایران را مثبت توصیف کرد و افزود:
«در مقایسه با دوره گذشته، امسال همه چیز منظم‌تر بود. از غرفه‌سازی تا خدمات پشتیبانی، کیفیت قابل قبولی داشتیم و از نتیجه حضورمان راضی هستیم.»

حاج کاظمیان، صادرکننده و موسس پویش ملی صادرات نیز گفت:
«با وجود سختی‌های فراوان در فرآیند اخذ ویزا و آماده‌سازی، خوشبختانه شرایط غرفه‌ها مطلوب بود. امیدوارم دولت با اصلاح سیاست‌های پیمان‌سپاری ارزی از خودتحریمی صادرات جلوگیری کند؛ چراکه این بخش می‌تواند نقش مهمی در ارزآوری و اشتغال کشور داشته باشد.»

در همین حال، مصطفی‌پور از شرکت تاپ نات نیز ارزیابی مثبتی از روند برگزاری داشت و گفت:
«برنامه‌ریزی و کیفیت ساخت غرفه‌ها نسبت به دوره قبل بسیار بهتر بود. تنها نکته قابل بهبود، جانمایی سالن برای مذاکرات تجاری بود؛ اما سایر بخش‌ها واقعاً در سطح بالایی برگزار شد.»

با پایان یافتن نمایشگاه آنوگا ۲۰۲۵، بررسی‌ها نشان می‌دهد که حضور شرکت‌های ایرانی در این رویداد معتبر جهانی، با رضایت بالا از کیفیت پاویون، خدمات پشتیبانی و حجم بازدیدها همراه بوده است؛ موضوعی که می‌تواند نویدبخش تقویت برندهای ایرانی در بازارهای جهانی مواد غذایی باشد.

اشتراک گذاری
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با استفاده از روش های زیر می توانید این نوشته را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • دسترسی
  • توضیح
  • قيمت
  • افزودن به سبد خرید
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات